Saturday 19 February 2011

Digital1

Illustration ni semasa aku kerja kat sebuah multimedia company kat KL. Aku buat nih untuk projek John Hopkins University. Tak silap aku Courseware utk Pediatric Sedation. ntah la aku dah tak ingat. so illustrasi/graphic element ni digunakan sebagai bahan sokongan dalam content diorg. Semua ni aku create guna Adobe Illustrator. Semua action aku gambarkan berdasarkan ID punya storyboard.
Kanak2 lelaki menangis jatuh basikal
makan ubat
Kanak2 perempuan nangis pasal jatuh
Para Dr. confius, riaksi kanak-kanak sakit tapi senyum
Dr. nak kasi injection



yang nih animasi cara macam mana nak kasi injection

Nih character plaster luka. Aku buat animasi plaster luka


Penyudahnye...

Nih pun di antara character ubat-ubat dan alatan.



Yang dibawah nih aku tak ingat subjek utk apa, tapi untuk orang dewasa plak.

Gambaran layanan nurse kepada pesakit. Nak menunjukkan layanan yg class macam kat spa. contoh la... kalo betul cam nih, aku pun nak..hehe   


chracter nih aku tak sure untuk apa. tak silap aku gambaran pesakit yg berperangai cam haram, suka marah2.

Drug addict sedang high... mabuk




Pok cik kuar spital dgn ceria pasal nurse best kut... hehe



Si Akak nih sakit kepala yg amat sangat...



Atuk yang sakit pinggang dan belakang.

Pesakit tunggu giliran.

Treatment.

No comments:

Post a Comment