Saturday 19 February 2011

Cartoon/Character

Ini adalah antara Karekter karton yang aku buat utk suka2 bila idea datang.


Self Character


Yg nih aku guna balik dari JHU projek. pastu aku buat animation. Kelakar sikit pasal aku buat animasi dia menari.


Mr tough.


Mr. Cool


Peninju


Animasi. Si kambin melompat-lompat di padang.


Dewa Koru. Dia ni seorang dewa tapi kejanya tido. Aku buat karektor ni utk cerita kanak2. Ada banyak lagi karekter yang aku buat. sebahagiannya kat bawah ni.

Mr. Arumugam sedang melakukan aktiviti hariannya.


Si bapa bawak anak dia jalan-jalan kat SOGO.


Sang Mucang

Encik Rasta

Nih karekter aku sedang makan kek hari jadi dengan gelojoh. Actually aku buat nih masa hari jadi aku. Just ekspresikan perasaan, padahal aku bukan suka sgt kek.


Orang-orang kenik sedang bekerjasama sambil diperhatikan oleh isteri dan anak-anak.

Grunge Band

Ni lakaran seorang lelaki yg konfius ttg dirinya dan bertanya pada dewa kecil yang seperti kanak2.



Mc Cho


Cik Rimau


Cik Panda


Bunny
 

No comments:

Post a Comment